Fajne mapki do haxball     Pieniądze za granie w haxa

- po wejściu w link fajne mapki poczekaj 5 sekund bo to wina reklam i naciśnij skip ad.

Moje uczucia w haxballu

Och jak dawno się tu nie udzielałem, bo zapomniałem że w-ogóle mam jakiegoś bloga. Tym bardziej jest mi szkoda, bo blog dotyczy gry haxball - ale tego sami się możecie przecież domyślić i nie muszę niczego tutaj dokładniej opisywać, ponieważ wiadomo jest że każdy post na tej stronce dotyczy tego co dzieje się w haxballu. Na razie pisałem o mapkach, lecz teraz chciałbym pochwalić się moimi postępami w grze.
Na solówkach rozwalam innych, chociaż są lepsi ode mnie - jak to w każdej grze.

Dobrze mi idzie na bramce, bo tam bronie niekiedy sytuacje nie do zatrzymania, przez zwykłego zjadacza chleba - ale to jest spowodowane tym, że w realu też jestem wyśmienitym bramkarzem, który minął się z powołaniem - dlatego tak bardzo lubię tę pozycję w grze haxball, na którą was zapraszam.